Reklamacje
Musisz reklamować? To nic trudnego! W kilku krokach pokaże Ci, jak to zrobić szybko i skutecznie.
Chciiałabym uwzględnić wszystkie reklamacje, ale niestety w niektórych przypadkach nie jestem w stanie tego zrobić. Muszę mieć realne przesłanki świadczące o tym, że uszkodzenie wynikło z mojej winy. Dlatego oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
- naturalne zużycie towaru
- uszkodzenia mechaniczne
- niewłaściwe dopasowanie
- samodzielne wykonywanie napraw
- użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
- nieprzestrzeganie instrukcji prania
- niedostosowanie temperatury prasowania
- brak lub niewłaściwa konserwacja
- różnice w kolorze/strukturze skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
Jak reklamować?
1. Reklamację zgłoś na adres mailowy kontakt@gwiazdazaranna.pl W tytule maila wpisz numer zamówienia, z którego reklamowany produkt pochodzi.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- zdjęcie przedstawiające produkt w całości,
- zdjęcie samego uszkodzenia
- wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza proszę o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila).
2. Pamiętaj o uwzględnieniu poniższych informacji:
a) powód reklamacji (wskazanie uszkodzenia)
b) data zauważenia uszkodzenia
c) numer konta bankowego
d) żądanie reklamacyjne
4. O decyzji poinformuję mailowo.
5. W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemę informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Rozpatrzenie reklamacji
1. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “uznana”, proponuje Ci: wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot środków.
2. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “częściowo uznana”, zaproponuję Ci obniżenie ceny produktu.
3. W wypadku, gdy uznam, że Twoja reklamacja jest niezasadna lub nie będę mogła spełnić Twoich oczekiwań, uznam reklamację za “oddaloną”.