Reklamacje

Musisz reklamować? To nic trudnego! W kilku krokach pokaże Ci, jak to zrobić szybko i skutecznie.

Chciiałabym uwzględnić wszystkie reklamacje, ale niestety w niektórych przypadkach nie jestem w stanie tego zrobić. Muszę mieć realne przesłanki świadczące o tym, że uszkodzenie wynikło z mojej winy. Dlatego oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.

  •  naturalne zużycie towaru
  •  uszkodzenia mechaniczne
  •  niewłaściwe dopasowanie
  •  samodzielne wykonywanie napraw
  •  użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  •  nieprzestrzeganie instrukcji prania
  •  niedostosowanie temperatury prasowania
  •  brak lub niewłaściwa konserwacja
  •  różnice w kolorze/strukturze skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, wyślij wiadomość mailową.

 

Jak reklamować?

 

1. Reklamację zgłoś na adres mailowy kontakt@gwiazdazaranna.pl W tytule maila wpisz numer zamówienia, z którego reklamowany produkt pochodzi.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • zdjęcie przedstawiające produkt w całości,
  • zdjęcie samego uszkodzenia
  • wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza proszę o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila).

2. Pamiętaj o uwzględnieniu poniższych informacji:

a) powód reklamacji (wskazanie uszkodzenia)

b) data zauważenia uszkodzenia

c) numer konta bankowego

d) żądanie reklamacyjne

4. O decyzji poinformuję mailowo.

5. W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemę informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.

 

Rozpatrzenie reklamacji

1. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “uznana”, proponuje Ci: wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot środków.

2. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “częściowo uznana”, zaproponuję Ci obniżenie ceny produktu.

3. W wypadku, gdy uznam, że Twoja reklamacja jest niezasadna lub nie będę mogła spełnić Twoich oczekiwań, uznam reklamację za “oddaloną”.